NENECHTE SE VYTOČIT

Naučte své zaměstnance zachovat chladnou hlavu a přátelskou atmosféru, která vede k vyšší efektivitě jednotlivců i celého kolektivu.

Objednat kurz

Základní informace

Jak zvládnout vztek v pracovním prostředí?

„Nenech se vytočit“ je zážitkový vzdělávací workshop kombinující teorii i praxi. Poskytne vám konkrétní odpovědi z úst odborníků s dlouholetou praxí v práci s agresivitou a vztekem. Součástí je praktický koučink. Je určen pro muže i ženy.

Co se dozvíte:

  • Jak vzniká vztek v pracovním prostředí?
  • Jak vztek zvládnout, aby nenarušil racionální rozhodování?
  • Jak vést komunikaci s kolegy při „bodu varu“?
  • Jak zabránit vyhoření?
  • Jak zaujmout správný postoj k agresivním zákazníkům?
  • A mnohé další…

Pro koho je ideální?

Manažeři (řadoví manažeři, mid size management, top management / lídři), pracovníci pracující se zákazníkem, lidé pracující ve stresovém prostředí a všichni zaměstnanci, kteří pracují v týmu. Obsah workshopu je vždy uzpůsoben podle konkrétní cílové skupiny.

Proč workshop nabídnout vašim zaměstnancům?

Cílená práce se vztekem zefektivní fungování týmu, zkvalitní práci zaměstnanců, ale také upevní vztah nadřízeného s podřízeným. Předejděte zbytečným konfliktům a pracujte s dynamickým prostředím ve vaší firmě. Naučte se techniky zvládání agresivního a vzteklého chování sami na sobě, buďte přirozenou autoritou, která zvládá, ale nepotlačuje vlastní agresi.

Reference

Na kurz Nenechte se vytočit, který nám uhradil náš zaměstnavatel, jsem šel bez většího očekávání. A odcházel jsem překvapený, kolik se toho dá poradit o zvládání vzteku a jak prakticky byl celý workshop laděný. Výklad mi dával smysl a ve spoustě příkladech jsem se viděl sám, což nevím, jestli je úplně dobře :-) Každopádně díky za tyhle předaný vědomosti.

Matěj (32 let), pracuje v reklamní agentuře

Pracuju v call centru a naštvaní klienti jsou můj denní chleba. Nejspíš tím, že byl lektor zkušený psycholog a nabídl nám víc praktických přístupů, odnesla jsem si ze semináře to, co se hodí nejvíc mně. Celkově hodnotím kurz jako přínosný a snad se moje pracovní aktivita a taky spokojenost u nás ve firmě zvýší.

Kateřina (35 let), pracuje v call centru

Nevěděl jsem, do čeho jdu, ale nakonec musím říct, že bych doporučil všem, kteří na sobě chtějí zapracovat a zlepšit se v komunikaci v práci a vůbec v přístupu k zákazníkům, ale i ke kolegům a svým nadřízeným.

Vláďa (45 let), pracuje na zákaznické lince IT firmy

Lektoři

Mgr. Evžen Nový